نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3207
-
الف
+

عکسی کمتر دیده شده از بازیگر سریال «پایتخت»

عکسی کمتر دیده شده از بازیگر سریال «پایتخت» در فضای مجازی منتشر شد.

عکسی از دوران جوانی «محسن تنابنده» بازیگر سریال پایتخت با استایل خاص آن دوران در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش آی فیلم 2، عکسی از 23 سال پیش«محسن تنابنده» کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون که بیننده گان آی فیلم2 این روزها شاهد نقش آفرینی او با کرکتر «نقی معمولی» در سریال «پایتخت» هستند در فضای مجازی منتشر شد.

محسن تنابنده ۲۶ حمل ۱۳۵۴ خورشیدی در تهران به دنیا آمد، وی فارغ‌التحصیل رشته بازیگری است. او بطور جدی و حرفوی فعالیت بازیگری خود را در عرصه تیاتر در سال ۱۳۷۴ با بازی در نمایش بارعام آغاز کرد.

پس از تجربه چند نمایشی، با بازی در فلم دانه‌های ریز برف به کارگردانی «علیرضا امینی» در سال ۱۳۸۲ وارد سینما شد، البته او همراه با بازیگری به نویسندگی و کارگردانی هم مصروف بوده است.

تنابنده در سال ۸۸ برای بازی در فلم‌های سنگ اول و هفت دقیقه تا پائیز و در سال ۹۵ برای بازی در فلم فراری سیمرغ بهترین بازیگر کرکتر اول مرد از جشنواره فلم فجر دریافت کرده‌است.

او هم چنان در سال ۸۶ برای بازی در فلم استشهادی برای خدا برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر کرکتر مکمل مرد جشنواره فلم فجر شد.

بازی او در سریال «پایتخت» در کرکتر نقی معمولی در ذهن‌ها ماندگار شد. او همچنان در سریال شاهگوش در سه کرکتر با گریم‌های متفاوت ظاهر شد، از دیگر نقش‌های عجیب او بازی در کرکتر یک پیرزن در سریال ابله است، تنابنده در فلم محمد رسول‌الله(ص) نقش ساموئل یهودی را بازی کرده که بیشتر دیالوگ‌ها را با زبان عبری بیان می‌کند.

محسن تنابنده فعالیت خود در عرصه کارگردانی را با ساخت فلم گینس در سال 1393 خورشیدی آغاز کرد.

ف ا/ب م

نظر شما
ارسال نظر